2016 / 03 / 31

Reklama olimpinių žaidynių metu – 40-oji taisyklė

Sportininkai, treneriai ir kiti olimpinėse žaidynėse dalyvaujantys asmenys olimpinių žaidynių metu turi nepamiršti 40-osios Olimpinės chartijos taisyklės, kuri skelbia, kad „Olimpinių žaidynių metu joks olimpinėse žaidynėse dalyvaujantis sportininkas, treneris ar kitas oficialus asmuo negali leisti, kad jo asmuo, vardas, atvaizdas ar jo sportiniai laimėjimai būtų naudojami reklamos tikslais, išskyrus tuos atvejus, kai leidimą suteikia Tarptautinio olimpinio komiteto (TOK) Vykdomasis komitetas”.

Plačiau apie tai šioje prezentacijoje.



Partneriai

Egles Sanatorija 4f logo czarne na bialym tv3 logo cmyk TV6 LOGO 2013 tv3 lt ERGO logo 22 TOY logo colour 2000px v02 Vakaru laivu gamykla CMYK OLIFEJA logo main colour PNG

Rėmėjai

Affidea logos RGB 5 web glimstedt l r impuls

© 2013 LTOK. Visos teisės saugomos.

IDEA – interneto svetainių kūrimas