Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) sportininkų komisija olimpinės rinktinės kandidatus ir pamainos sportininkus pakvietė į seminarą „Asmeninė rinkodara ir socialinių tinklų galimybės“. Tai – antroji Sportininkų komisijos organizuojamo seminarų ciklo dalis.
Kaip kurti savo prekės ženklą, kokį turinį komunikuoti ir kaip pritraukti auditoriją? Apie tai geriausi šalies sportininkai diskutavo kartu su socialinių mokslų daktare, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja, rinkodaros eksperte Dominyka Venciūte.
„Asmeninio prekės ženklo vystymas yra svarbus sportininkams dėl keleto aspektų. Visų pirma, sportininkai dažnai daro įtaką įvairioms auditorijoms, ypač jaunimui. Kai kurių sporto šakų, pvz., krepšinio atstovai, jaunai auditorijai yra „dievukai“ ir gali tapti geru pavyzdžiu paaugliams.
Taip pat, sportininkų karjera dažnai yra viena trumpiausių ir nenuspėjama. Dirbdami su socialiniais tinklais, sportininkai stiprina įgūdžius, kurie gali praversti baigus karjerą.
Kalbant apie tarptautinį kontekstą, sportininkai, vystydami savo asmeninį prekės ženklą, gali padėti skleisti žinią ir apie Lietuvą. Esame nedidelė šalis ir užsienyje dažnai esame atpažįstami dėl konkrečių žmonių. Dažnai jie būna sportininkai.
Turėdami didelį sekėjų skaičių tarptautinėje auditorijoje ir kurdami patrauklų turinį, jie gali būti patrauklūs prekių ženklams, siekiantiems tapti žinomais tose auditorijose“, – sakė D. Venciūtė.
Kartu su rinkodaros specialiste sportininkai nagrinėjo konkrečius pavyzdžius, atliko praktines užduotis ir gerokai užtruko diskutuodami rūpimais klausimais.
LTOK sportininkų komisijos organizuojamas keturių seminarų ciklas skirtas padėti sportininkams ugdyti asmenines kompetencijas. Keturios skirtingos, seminaruose aptariamos temos buvo pasirinktos atsižvelgiant į sportininkų išsakytą poreikį.
Sportininkų komisijos tikslas – padėti LTOK koordinuoti visų Lietuvos olimpinės rinktinės narių, kandidatų ir olimpinės pamainos sportininkų rengimą bei atranką į olimpines žaidynes, propaguoti olimpinį judėjimą Lietuvoje.