logo
days
hours
mins
secs
Vytauto Dranginio nuotr.
27
Oct
2021

#LTEAM
Komunikacijos stratego patarimai: kaip efektyviai išnaudoti socialinius tinklus?

Kaip efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose? Kaip veikia „Facebook“ algoritmas? Ką daryti, kad jūsų įrašai „Instagram“ tinkle pasiektų svarbią tikslinę auditoriją? Kaip išnaudoti galimybes ir sukurti vertingas naudas?

Socialiniai tinklai šiandien – neatsiejama daugelio gyvenimo dalis. Juose kasdien praleidžiame po kelias valandas: skaitome bičiulių įrašus, tikriname naujienų srautą, spaudžiame „patinka“ palaikydami aktualius pranešimus, patys dalijamės nuotraukomis, įsitraukiame į įvairias diskusijas.

Čia kuriasi atskira naujienų platforma, reklamos galimybės, auga nauja nuomonės formuotojų karta.

Pasak skaitmeninės komunikacijos stratego, „Instinctus“ atstovo Elvino Jakimovo, feisbukas stebi absoliučiai kiekvieną kiekvieno iš mūsų žingsnį. Todėl jei tikrindami naujienų srautą prie tam tikro įrašo sustojate bent 2 sekundėms, feisbukas tai fiksuoja kaip interakciją, jis identifikuoja, kas jums asmeniškai yra įdomu.

„Feisbukas mato ir tai, ką veikiate už feisbuko ribų, todėl jei sugalvojate, kad jums reikia buto ir pradedate lankytis tam tikrose nekilnojamojo turto svetainėse, algoritmas tą greit pajaučia ir tendencingai į jūsų naujienų srautą pradeda duoti daugiau informacijos, susijusios su buto paieška“, – sako E. Jakimovas. 

Panašiai veikia ir „Instagram“, „LinkedIn“ ir kitos populiarios platformos. Plačiau apie tai, ką svarbu žinoti, norint juos tikslingai išnaudoti, jis pasakojo prieš kelias dienas vykusioje „LTeam konferencijoje“. Komunikacijos strategas dalijosi žiniomis apie efektyvią komunikaciją ir strateginį medijų išnaudojimą.

„Feisbuke jūs konkuruojate su absoliučiai visu likusiu pasauliu. Kitaip tariant, konkuruojate su labai daug reklamdavių. Todėl jei tikitės ko nors iš feisbuko už dyką, atsiduriate pačiame eilės gale. Yra vienas būdas, kuris veikia žiniasklaidą – „užšerti“ algoritmą turiniu. Todėl jei esate sportininkas, olimpietis ir jei norite dar didesnio pasiekiamumo – turite dažniau išeiti į eterį. Jei taip negalite ir norite sumažinti turinio, turite skirti didesnį biudžetą reklamai“, – „LTeam konferencijoje“ patarimais dalijosi E. Jakimovas.

Pasak jo, socialiniai tinklai yra labai galintas įrankis, tačiau svarbu žinoti, kaip juo naudotis. Apie tai plačiau E. Jakimovas pasakoja vaizdo įraše žemiau.

Visą Elvino Jakimovo pranešimą apie komunikaciją socialiniuose tinkluose žiūrėkite čia:

Daugiau apie konferenciją skaitykite čia.